söndag 21 augusti 2011

Vilodag

Idag har jag inte tränat. Jag har vilat, och hualigen vad skönt det har varit. Jag har inte legat på soffan, jag har fixat och fejat. 3 tvättmaskiner har det blivit. Så imorgon är alla träningskläder rena och redo att svettas ned. En ny spegel har flyttat in i hallen också, även målat lite på entrén med Mickis. Vidare har jag också varit och storhandlat. Det låter som mycket och det är det nog, men det har varit trevliga saker, ni vet vardagliga saker.

Veckans träning ser ut som följer: måndag - backarna ska bestigas, onsdag - 5 km lätt och lördag 10 km (igen). Jag ska alltså göra det igen - 10 km. Bäst att ta på mitt as snygga vätskebälte. Jag får nog ta och lägga upp en bild på mig och mitt snygga bälte. Hur ska ni andra lägga upp er vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar