lördag 13 augusti 2011

Mitt sista inlägg...

...som oerfarnen Midnattsloppslöpare. Nästa gång jag skriver kommer jag att vara en erfarenhet rikare, kanske till och med två erfarenheter rikare. Jag är nervös för allt. Att inte hinna in i tid (för de har visst stopp tider), kissa på mig, inte hitta till någon baja maja i tid, kräkas på upploppet, lukta svett, ramla, ramla på någon annan eller i värsta fall vara så nervös så jag inte tar mig till starten ens.

Upplägget, hur blir det med det? Ja jag kommer nog köra gå 1 min jogga 9 min. Känns som lagon upplägg för mig. Det gäller ju att inte haka på rusningen i början. Uppförsbackarna kommer jag tugga i mig som lördagsgodis och i nedförsbackarna kommer jag rulla.
Två pimpade gympa dojjor, redo att användas. Bidraget går till SOS-barnbyar och Rosabandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar