lördag 6 augusti 2011

...

Ja hur gick det idag? Jag måste säga att mina intentioner var innerliga, men det blivit inte riktigt som jag tänkt mig.

Vi skulle göra utflykt idag till Järvzoo i Järvsö. De har en fantastisk fin park med nordiska djur. Rundan runt är 2,9 km. På vägen hem skulle Daniel släppa av mig och Mickis 8 km från stugan och så skulle vi jogga oss hem. Hur lätt som helst om det inte varit för att restrangen på zooet var abonnerst för bröllop vilket gjorde att vi gick ut från parken åkte ner till byn och sen upp till parken igen. Detta medförde att mitt dygns-schema rubbas rejält. Jag bestämde mig gör att njuta med familjen istället för att gräma mig över att jag inte kom att hinna träna mitt långpass. Långpasset gör jag imorgon istället.

Att leva här och nu, acceptera och gilla läget är också en konst form. Men imorgon kör vi.

1 kommentar:

  1. Idag är en perfekt åttakilometersdag! :) Heja heja! Du vill, Du kan, Du orkar!

    SvaraRadera