onsdag 10 augusti 2011

Segt, snor segt!

3,5 km - promis i skogen
Jaha ni...nu är jag riktigt långt nere i dyn. Jag har nog lite för mycket semester i kroppen. Det är svårt att träninga på en plats som är så förknippad med vila och lugn och ro (det jag egentligen menar sova och mycket god mat). Visst jag har tagit mig ut och jag försöker andra vanor. Igår var träningen tok tråkig och jobbig - jobbigare an 8 km. Detta tyder på att det är något med min inställning. Måste vända om tankarna i och med att det är dags för Midnattsloppet i helgen.

1 mil, 10 km, 10 000 m eller 100 000 cm...jag kommer att ta mig runt. Frågan är bara vilket upplägg jag ska ha. Gå/jogga metoden eller kilometer metoden. Gå/jogga betyder 1 min gång 9 min löpning hela loppet genom. Kilometer metoden betyder gå 300 meter jogga 3 km. Ja vad ska jag göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar