tisdag 16 augusti 2011

Resultat - nu kan det bara bli bättre!

Jag gick i mål som 6940:onde kvinnliga deltagare på Midnattsloppet. Efter mig hade jag hela 114 kvinnor som jagade mig och ville ha just min placering. Bilden nedan kan beskriva ganska väl hur få deltagare det var kvar som skulle hämta ut sin västa när jag väl var i mål. På bilden är det Mickis som hämtar våra väskor - jag orkade inte (latmasken i mig slog till med full kraft)
Mina kompisar som var med på loppet sprang väldigt snabbt, vissa på 47 min - helt galet snabbt! Bara till att säga grattis!

2 kommentarer:

  1. Grattis till duktiga dej!!! Bra jobbat med milen. Det är sjukt långt ;-)
    Jag ska tänka på alla jag springer om (Bellmanstafetten), på alla som går...att jag i alla fall är snabbare än vad dom är ;-)
    Alla som kommer att svischa förbi mig tänker jag ignorera!

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis grattis till att ha genomfört ett millopp! Heja dig!

    SvaraRadera