lördag 16 juli 2011

Viby-spåret

Gång/löpning 4,8 km - 42 min
Idag tränade jag ihop med min man, det gäller att passa på när man har barnvakt. Vi åkte till Viby-spåret i Bålsta. Det var jätte fina spår där och jag åker gärna dit igen. Vi startade med att gå 3 min och springa 2 min de första 15 min. Efter det körde vi gå 2,5 min springa 3 min. När det var 1,5 km kvar sprang vi hela vägen in i mål. Oh gud så jobbigt det var. Jag är ju inte van att röra mig i terräng...än mer försöka röra mig fort! Daniel behövde lite mer utmaning än vad jag kunde ge honom så när jag släpade mig fram på spåret sprang han vid sidan av spåret och hoppade på stenar och stubbar, hit och dit. Ungefär som en kalv som just släppts ut grönbete. Ja ja jag älskar honom och ingen i hela världen stöttar mig som han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar