torsdag 28 juli 2011

Sen träning

Lopning 5,3 km - med mannen i skogen kl 21.15
Idag stod det lågintensiv löpning 5 km. Det har varit ashett de senaste dagarna så jag bestämde mig för att träna sent närmare bestämt runt 21.15. Det var tok skönt ute och rundan blev super skön. Vi sprang en bana som vi varvade 2 ggr. Första rundan var tung och jag känner mig lite som en flodhäst när jag startade upp. Det sträcker och är stelt lite här och var i kroppen. Men sedan, efter sisådär 2 km går löpningen över till att bli något behagligt. Det var även kul att springa med mannen min.

Total sträcka var 5,3 km varav 5 km joggades utan att stanna - tjooflöjt!

På lördag står det 6-7 km löpning. Känner mig lite spänd på om jag kommer falla ihop i en stor svettig hög efter 5 km eller om jag håller ytterligare 1 km. Återkommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar