torsdag 16 juni 2011

Träning

Crosstraning utomhus - löpning 4,5 km med styrke på ticeps, biceps och mage. Detta toppades med backträning.
Idag var måndagsklubben ute en torsdag. Mening var att vi skulle åka till Lillsjön och vara med på en organiserad cross-träning, men en viss person (jag) kollade fel på tiden. Så då fixade vi en egen.

Vi började med uppvärming och sedan körde vi en runda och sedan styrka (triceps), en runda till och lite styrke (mage), en runda till och styrke (biceps) och sist men inte minst en runda till som avslutades med backträning 6 min i backen-som-gud-glömde-jäkla-vad-brant-den-är! Fia bjöd dessutom på världens bästa kullebytta i uppförbacke. Man har bra fart om man i backens brantaste del faller och gör en kullerbytta uppför...snyggt...bara skit snyggt!

Dagens träning var tok rolig, det kändes som alla fick ut något av träningen. Ett extra tack till Fia idag som var min pusher idag, tack - en lyckstolpe till sen vila!

Delar av måndagsklubben, Isa, Pysse, Fia, jag och Mickis - tränade och klara! GÖTT!!!

3 kommentarer:

  1. Jag ser ju ut som en flaggstång bredvid Pysse...Tack själv!

    SvaraRadera
  2. Isf ser jag ut som en flaggstång med två jätte bröst.

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat av er!! jag vill också hänga på nångång framöver, har dock inget flås alls..jämnfört med er superbruttor!
    kram

    SvaraRadera