fredag 24 juni 2011

Träning - jag en löpare!

Löpning 4,9 km - 38,52 min (det är sant 38.52 min)
OTROLIGHET NR 1: Jag = löpare. Nu vågar jag kalla mig för en löpare och att det jag skriver är en löparblogg. Jag har alltid haft en ide om att för att kalla mig för löpare måste jag kunna hålla en snitthastighet som ligger under 8 min/km och idag fixade jag det! Snitt tiden blev 7,59 min/km - jag är en löpare, en mycket glad löpare ;).

OTROLIGHET NR 2: 4,9 km på 38.52 min, vilket betyder oerhört mycket för mig i tid. Fattar ni att jag har kapat min tid på nästan 5 km med nästan 3 min...hur bra känns inte det!!!! Tänk vad snabb jag kommer vara är jag väger två siffrigt...som en kenyan....man måste ju få drömma. Fast målet är inte att bli snabb utan uthållig. Men lite snabbare är ju kul! :)

Glad Midsommar på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar