tisdag 28 juni 2011

Ingen träning

Jag tränade inte i måndags med "klubben". Jag var urlakad och trött, middagen blev sen och det var tokvarmt. Några av tjejerna kom iväg - hurra för dem! Själv känner jag mig lite sänkt. Vet inte vad det är...motivationen är i botten. Kanske är det värmen, kanske är jag bara skit trött på träning...men jag kan ju inte sluta träna...det är ju det som gör det hela lite mer effektivt. Har inte gått ned något mer. Det har varit en hel del kalas och firande...har nog gjort att jag kommit rätt så mycket ur fas!
Fast en grej är ju bra och det är ju att jag har ju under hela den här tiden tränat. Känner att jag nu även måste ta tag i maten och tänka mer på vad jag stoppar i mig. Men det är svårt...å andra sidan vill jag ju inte vara tre siffrig hela livet, jag vill ju inte det...:(

Måste finna drivkraften igen...undra bara vart den har tagit vägen ?????

1 kommentar:

  1. Förstår att det känns tungt ibland. Men vi finns här. Försök att inte se det som träning när det är jobbigt, utan tänk på det som "nu ska jag träffa mina tjejkompisar och vi råkar bara ha träningskläder på oss och då kan vi ju ändå träna", så kanske det går liiiite lättare.
    Kram på dig, du är jätteduktig.

    SvaraRadera