lördag 4 juni 2011

En intressant bok

Kolla in boken jag såg på Coop i veckan. Verkar den inte helt underbar.


Vad tusan tänkte omslags-killarna/tjejerna???? För det första hållar han sin hand på hennes mage. Helt ok om man tydligt hade sett att hon har en bulle i ugnen. Sedan bilckar han så där drömskt långt bort...vad gör jag, varför håller jag en hand på hennes mage, vad gör jag på detta omslag???-verkar han tänka.

Kvinnan, vad är det för fel på kvinnan som inte så tydligt ser hans signaler om oviljan att vara där???? Ja, omslaget kan disskuteras länge, tex är den manliga killen Marcus Schenkenberg???

Men titeln tar nog ändå hem prist: Löftet han gav. Men kärleken då? Med den titeln behöver jag inte läsa boken, jag vet redan nu hur den slutar! Tack och hej för mej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar