måndag 20 juni 2011

Träning 9,1 km

Löpning varvat med cykel mellan Bro och Kungsängen - 9,1 km på 1 h 7 min
Fasiken vad jag älskar måndagsklubben, de är så himla bra för mig. Med dem kan jag ta mig långt, för jag vet att de skulle pressa och hjälpa mig hela vägen till Haparanda om så var fallet.

Ikväll skulle vi testa milen, lite besvikna blev vi när det bara var 9,1 km. Vi var fem stycken som turades om att cykla 10 min och jogga 15 min. Jag joggade totalt 40 min, det kändes så himla bra! Visst var det jobbigt, jag bär ju på nästan det dubbla kilogram jämfört med mina kära goa löpartjejer, jag känner mig fett stolt över min bedrift. Nu kan det bara gå fortare, för fortare måste det gå annars får jag ta mig hem själv från midnattsloppet. Go natt! Skriver om upplägget imorgon.

1 kommentar: