söndag 5 juni 2011

Grillning

Jag har under en tid haft ett spännade "projekt" igång vilket gjort att när jag gick i mål i onsdags blev jag helt utmattad. Jag sov mig genom tordagen och kände att jag inte kom igång under fredag, vilket ledde till att jag hoppade över och följa med Maria och se Petter och September-synd. Om detta projekt berättar jag om mer senare.

Det som hände på fredagen var att ett par underbara vänner till oss utfodrade oss först med fika och sedan grillning, det var tokigt skönt att inte behöva göra allt själv. Tack Robert och Anna för en super trevlig kväll.

Hugo har en avlappnad sving med kraft. Han kommer dra in stora pengar till familjen.

Robert vid sin STORA grill - direkt från Tyskland sägs det!

Lina sov en sväng på kvällen vilket ledde till att hon när vi kom hem tyckte att sömn var överskattat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar