söndag 12 juni 2011

Okej okej...

...kolla in mina nya godingar!!!
Och bara för att de är så himla snygga så kommer en bild till!
Dessa två vackra apostla-beklädnader var jag och handlade idag på XXL Sport. När jag var och köpte mina första par löparskor det här året(någongång i feb/mars) testade jag även dessa skor, de var himelska;) - men ASDYRA. Då skulle Löplabbet ha 1900 kr för dem...idag fick jag dem för 998 kr! Jag har då tjänat 900 kr idag utan att har gjort någonting:). Nu jädra fick sig min motivator en kick i baken - här ska springas!

Men jag ska också passa och på att ge killen på XXL Sport en känga där bak. Han var så himla otrevlig, fick mig att känna mig tjock och icke välkommen - så som att "du som är så tjock ska väl inte springa, kan du ens springa?". Jag fick en känsla av att jag inte hade där att göra. Det sista han sa till mig var att jag inte skulle ta av mig skorna på det sättet som jag gjorde för då skulle de gå sönder på en vecka och inga, absolut INGA garantier skulle täcka det! Till saken hör att jag inte alls tar av mig skorna på det sättet annars - det var hans sätt som gjorde mig lite nervös och osäker...skit kille! Jag får väl fnysa åt honom när jag springer förbi honom under Stockholm Maraton...HA HA HA...det trodde du inte!

Tråkigt med ett sådant avslut efter ett så underbart möte med mina nya skor!

2 kommentarer:

  1. Vilken Skit kille! Han ska du inte bry dig om! DU vet att du kan springa o han är bara vatten värd! Grymt snygga skor!! kram

    SvaraRadera
  2. Du är mitt bästa fan...tack fräkniga donnan, I love you.

    SvaraRadera