torsdag 31 mars 2011

Torsdag redan !!!!!

Jisses vad dagarna går fort.
I måndags var jag på jobbet och på kvällen var det sedvanlig gå/löpning som gällde. Vi var till en början tre som gå/joggade lite och tre som joggade nästan hela tiden. Jag var i den första gruppen, Mickis med. Hon valde dock att lämna oss senare underbanan. Även om vi gå/joggade lite så fick jag en tid på 5 km som var 42 min - jag är super nöjd. Det är en klar förbättring.

I måndags kväll kom även min mamma och pappa för att hjälpa till med barnen, det var skönt. För att dagarna inte ska bli allt för långa här hemma samt att vi nu var tre vuxna på två barn tänkte jag att vi skulle åka Bromma Blocks och varför inte göra det kommunalt. Hugo tycker det är så roligt att åka både buss och pendeltåg - men inte denna gång. Förmodligen vaknade han på felsida för hela dagen var fel enligt honom. Och här försöker man slå knut på sig själv...

Idag har mina föräldrar åkt hem och jag inser hur svårt det är att kominera besök över flera dagar och träning. Det är lätt att komma ur sin struktur och de vanor man hade innan är helt ur balans. Nu gäller det att ta sig tillbaka på rätt spår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar