tisdag 22 mars 2011

En ny tid börjar nu!

Ja en ny tid börjar nu. Lina har fått sin första smakportion, potatis, rapsolja och ersättning. Ja, vi vet ju inte hur mycket som rann ned i den lilla magen för det åkte mest fram och tillbaka i munnen. Hon såg onekligen lite fundersam ut. Efter denna upplevelse slocknade hon i Daniels famn...lillskrotan!
Mums

Bror och syster

Vidare har måndagsklubben varit ute igen på promenad/joggin. Det var otroligt skönt att komma iväg. Jag har varit lite orolig över att det höll på att rinna ut i sanden, men igår var vi sex stycken som var ute...så förhoppningsvis håller vi alla ut ett tag till. Jag tror till och med att vissa av dem som innan inte tycket om att jogga nu till och med njuter av det....men vad vet jag.

Det stora för mindel var att efter att vi "lämnat" av Pysse hos henne prov joggade hem. Och det gick riktigt lätt, jag kunde till och med prata med Mickis samt att jag joggade upp för 65 % av "mördarbacken" här hemma. Något är på gång...kanske bättre kondis! ; )

Sen till det bästa av allt - 115 kg...schillevippen vad jag är glad! Totalt hittills 10 kg : ) Nu är det bra 35 kg kvar till 80 kg...tålamod, tålamod!

1 kommentar:

  1. Jättefin bild på syskonen! Va duktig du är -10 kg! galet bra ju!! Tålamod, som sagt..jag ska också ha mer tålamod.. kram

    SvaraRadera