lördag 15 januari 2011

Träningsmusik

För att jag ska röra på mig kräver jag nästan alltid pulserande musik. Nedan har jag listan de låtar som idag får mig att ta i lite extra. Håll till godo!

1. Firework - Katy Perry

En riktig "ego boost". "Baby you are a firework" kan få vem som helst att springa lite snabbare, ta i lite hårdare eller varför inte flytta berg.
2. Like a prayer - Jay Smith
Tok bra coverpå Madonnas underbara "prayer" låt. Tar alltid i lite extra när gittarrernas riff (heter det så?) kommer. Låten får mig att känna mig urstark.
3. Idestructible - Robyn
Vem vill inte älska någon som man aldrig älskat någon annan innan. I´m gonna love you like I never been hurt before, i´m gona love you like I´m idestructible...
4. Fredrik Snotare och Cecilia Lind - Petter
Tur att man inte är 17 år längre och tur att man inte knarkar...Bra takt i låten - passar mig perfekt.
5. Perfekt day - Lou Reed
Perfekt låt att strecha till för vem vill inte haft en perfekt dag.
6. Hang with me - Robyn
Vem vill inte hänga med mig....skämt å sidor, en bra låt bara!
7. The animal song - ?
Ja allt är en enda djungel...bra takt!
8. Callet you, Cometh I - The Ark
Testa själva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar