måndag 17 januari 2011

En bra vana!

Idag kl 20.05 samlades fem förväntansfulla flickor i Bro. Målet för dagen var att spatsera 5 km...bla bla bla bla....

Det var mycket trevligt att gå dessa kilometrar med er tjejer. Jag har både ont i fötteran och rumpan. Broddarna tog jag av för de behövdes inte, Miciks tyckte att det lät som om jag spräckte stenar med dubbarna. För min del var tempot vi höll perfekt. Det är möjligt att vissa av er andra vill gå snabbare snart, men jag kan inte gå snabbare just nu...men snart...Pysse väckte en tanke eller rättare sagt en utmaning också, Tjejklassikern 2012 låter, låter frestande och roligt...vi får se...

Tänk om måndagarna även efter vårruset kunde bli heliga för lite hederlig "power walk" med tjejerna - det skulle vara trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar