torsdag 6 januari 2011

Perfekt dag

Igår hade jag en underbar dag. Den började med att Lina sov hela 6 timmar under natten + att vi alla sov till kl 9.00. Jag bestämmde mig för att ta vilodag idag och efter lite stärkande frukost åkte vi Jennies Lekland. Vi slöt upp med två andra föräldrarpar. Där satt vi och fikade och drack tea/kaffe medans våra härliga barn sprang sig trötta i lekställningen. Fast det är klart våra barn är ju inte så gamla så vi lekte ju en hel del själva i lekställningen. Det var skönt och avkopplande (trots hög ljudvolym) - kunde nog suttit där hela dagen. Hugo hade så roligt!

Efter 3 timmar på leklande hämtade jag upp min kära vän Maria. Hon har längtat ut ur hemmet under en längre tid - hon har haft problem med sin rygg senaste tiden och varit mest liggandes på golvet. Vi åkte till Kista. Det var som vanligt mycket folk men eftersom vi bara skulle strosa bekom det oss inte. Maria hittade en härlig jeans klänning och jag fyndade strumpor till Hugo för 10 kr styck. Efter lite mat och ett besök på HM åkte vi hem.

Väl hemma hade jag fått ett brev på posten - mina broddar har kommit! Jippi ska hämta ut dem idag! Vi får se om jag vågar mig ut idag...återkommer.

1 kommentar:

  1. Tack vännen för att du körde mig! Det va jättemysigt!! Äntligen fick jag komma ut lite.. :-) kram

    SvaraRadera