fredag 21 januari 2011

Frustrerad till tusen!


Idag (och igår och hela veckan) har jag kännt mig frustrerad, ledsen och förbannad. Trots mina anträngningar med motion och trots att jag kollar av vad jag äter så har inte vågen rört sig ett endaste kilo. Jag är väl medveten om platåer - när man inte går ned...men nu börjar det bli en löjligt lång platå. Jag är frustrerad över att inget händer med mina kilon, jag är ledsen för jag vill gärna kunna använda mina vanliga kläder (kläder som jag hade innan jag blev gravid med Hugo) och jag är förbannad för jag tycker att jag gör alla rätt va det gäller motion och maten men ändå händer inget!!!!!!

Vad ska jag göra mer än försöka att hålla ut...men just nu känns det toktråkigt och ganska ledsamt...blod, svett och lite tårar känns väldigt rätt nu!

1 kommentar:

  1. Lina sa att du jättegärna får kontakta henne om du vill ha lite mer tips och tricks. Hon har inte så mycket att göra just nu.

    SvaraRadera