söndag 2 januari 2011

Prylgalen????

Idag åkte min älskade man (mitt största FAN) och köpte ett Kinecta Fitness spel. Spelet går ut på att man ska göra som killen/tjejen i rutan gör - killen/tjejen är således en fitness instruktör. Jag körde totalt 30 min, både aerobix och lite styrka, känner mig ganska mör i benen (+Bootcampen från igår). Just nu håller inte benen för Vårruset, men några timmar till i "svettets land" och även jag ska kunna ta mig runt Vårruset. Men ska jag yttra mig gällande spelet så blev jag både svettig och trött samt att det var jätte roligt.

Men nu undrar jag - är jag en sådan där person som köper på mig en massa grejor och sedan inte kör fullt ut???? Ni vet - en prylgalning. Jag har några sådana personer omkring mig och kanske är jag likadan ;). För jag har ju den senaste tiden skaffat mig med en löparklocka och nu senast detta spel...det är väl nu det gäller att visa att man menar allvar! Som Jillian i Biggest Loser sagt: "I dare you to try to quit" - förresten ett jätte bra tryck till vårruset tröjor!


Lovade också min kära svägerska Anna att lägga upp en bild på vårat pepparkakshus. Mening var att det skulle se ut som ett modernt funkishus - men Mickis tycker att det ser ut som lada och jag hålle med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar