onsdag 29 december 2010

Trasig bil

Idag åkte jag och Daniel (i ottan) och lämnade in bilen för en felsökning. Igår lät det som om vi hade 100 st katter i framvagnen. Daniel och jag blev lite skraja och åkte till Skoda handlaren direkt. Efter mycket hjälp fick vi iallafall lämna in bilen idag för en felsökning - och hör och häpna i har fel på framvagnen men vi kan åka hem utan att bli stående utmed E4 - JIPPI!!!! Så nu blir det på allvar ett letande efter en ny bil...har en känsla om att det inte blir en billig histora!

Gick även en tur med min man och min "klocka". Jisses vad rolig den är. Vi var ute i 1 timme och gick 5 km. Lite långsamt kan man ju tycka men man ska lägga till snömodd och långklasonger. Nu vill jag pröva på att jogga. Ska nog plocka fram skorna hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar