onsdag 1 december 2010

Jag fick en paketkalender - I like!

Igår var jag med F och handlade julklappar i Uppsala, tok mysigt och härligt att äntligen hoppat på julracet! Jag inhandlade även det sista till M och H`s paketkalendrar. Det jag inte tänkte på är att 24 st småpaket + 24 st småpaket blir en himla massa småpaket och fasligt mycket pill. Vi var klara med paketen runt kl 22 tiden, inte så sent, men för en person som ammar mest hela tiden är kl 22 mitt i natten. Men oj vad juligt det blev. H öppnade första paketet idag på morgonen - han blev inte så imoponerad av tågrelsen han fick, men åter igen, vad juligt det ser ut:). Vi får hoppas M blir glad, för det ser så himla juligt ut med alla små paket!

Nu till det roliga - även jag fick en paketkalender av min älskade man. Det är dock inte paket varje dag, men jag misstänker att de möjligen kostat lite mer de andra dagarna. I mitt första paket låg tidningen Runner´s World, man blir så peppad av den.

Nu är det dags att ta sig ut i kylan och hämta hem H från dagis - det får bli en stärkande promenad!

1 kommentar:

  1. VA fick du en kalender!? inte illa pinkat av D!! eloge till honom :-) Kan du be honom ringa R och tipsa kanske?..haha!! Men visst är det juligt med alla små paket, lovely!! kram vännen!!

    SvaraRadera