lördag 18 december 2010

Snart är det över!


Nu börjar jag se slutet på eländet. Huvudet värker inte lika mycket som innan, det är bara det sega snoret som hänger kvar. Det som gör att jag känner mig piggare är att jag skrapat ihop ett lag till Vårruset. Vi kommer att vara sex sköna tjejer som kommer springa så fort att alla andra hundra tusen tjejer som startar samtidigt kommer att tänka: "Shit dem skulle man träningsfikat med"! Laget består av mig, Miciks, Fia, Pysse, Malin och Maria - Sherwoodskogs tjejerna!

3 kommentarer:

  1. Är det där outfitten vi ska ha på oss när vi rusar genom klungan? Sjysst!

    SvaraRadera
  2. Så skön bild!! Bra att ni börjar bli bättre! Kram

    SvaraRadera
  3. Pysse: om du ställer upp på outfitten så är inte jag sämre - då ställer jag också upp;)

    SvaraRadera