måndag 27 december 2010

Fullkomligen älskar min julklapp!

Jag älskar älskar älskar min julklapp. Istället för en kvinnligt fin Foreunner 110 har jag fått en högteknologisk Forerunner 205 (för mig högteknologisk) - wow vilken grej. Har testat den och den är så rolig. Jag får enkelt fram hastihet och distans. Vem kunde tro att man lätt lägger 1,5 km bara på att vara i pulka backen. Klockan har också en karta som gör att man ser hur man gått och var man befinner sig i förhållande till där man startade - as kul. Nu längtar jag lite tills jag vågar ta fram löparskorna och testa klockan på riktigt. Idag har jag bara testat pulkabacken och en kort promis på ca 3 km med barnvagnen. Så nu Fia kan jag mäta exakt hur långt vi går på tisdagarna. Jag kommer att lägga ut en bild inom kort på denna fenomenala grej.

Annars har julen varit skön och ledig med familjen. Starkats lyser dock min klocka just nu!!!!I LÖÖÖV IT!!!!!

Stavfelen bjuder jag på - jag är så ivrig och tänd att jag inte kan hålla mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar