torsdag 2 december 2010

Storlek 54 bort och på med storlek 52 (kanske)

Idag har jag haft på mig mina byxor i storlek 52, fick dock inte plats med långkalsonger under - men det var det värt (det var tok-kallt). Jag kan inte heller amma lillskrotan i dem än, men det kunde jag inte heller i storlek 54 byxorna till en början...Jag kommer nog ha på min 54:orna ett tag till men då och då kommer jag klämma i mig 52:orna, bara för att känna på känslan av ett par jeans. Tänk när det är 42:or det handlar om - då är jag i mål!!!!

Idag har jag fixat lite småpaket till D för adventskalendern (han var ju så gullig och fixade till mig - jag fick lite dåligt samvete...men nu är det fixat också). Imorgon kommer bror R med fru A och deras barn upp på besök, de har inte än träffat lillskrotan - det ska bli roligt, vi har inte setts på länge.

Ja just det M har kammat hem sitt första jobb - tjohoo och grattis. Naturligtvis på COOP, hon ska vandra samma skola som jag och D.

(Man känner sig lite extra hemlig med bara första bokstaven i alla namn man nämner här på blogget - lite töntigt är det).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar