fredag 31 december 2010

Träna på nyår - why not!

Ja varför inte. Nyår är ju bara en speciell dag i almanackan. Gjorde i alla fall ett pass på crosstrainermaskinen. Det var skönt att avsluta året med något som jag så in i bängen försöker att upprätt hålla. Funderar även på ett namn till laget som ska ställa upp på Vårruset. Vad sägs som "I belong to THE BROGIRLS - we kick ass", men sen kom jag på att Maria bor i Bålsta så det funkar inte. Hennes man är dock bra på att komma på roliga slogans så jag ska fråga honom.

Efter träningen åkte jag och handlade på Coop samtidigt som jag lämnade Mickis på jobbet. Hon är så himla stor nu när hon jobbar. Jag hade min handlingslista och enligt den skulle jag ha med mig en färsk hummer - och till min förvåning fanns det EN kvar och den blev min...tjohooo!!! Nu kommer värsta förrätten att kunna ros i land. Nu ska jag gå och fixa lite - jag vill önska alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att det nya året innehåller många spännade nya uppleverlser!

ETT GOTT NYTT FRÅN MIG OCH MIN FAMILJ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar