lördag 9 april 2011

Lördag och snor

Ja, nu har vi två små snoriga monster hemma. Hugo han är på väg ur det, medans lilla Lina är mitt i det. Som många småbarn älskar inte heller hon att bli torkad runt näsan. Man får försöka lura henne för att hon inte ska dra huvudet ur led när hon försöker värja sig från snortrasan. Trots snoriga barn, tänkte vi att lite utevistelse vore nog bra. Vi åkte upp till ett friluftsområde här i närheten. Vi hade Lina för första gången i en bärstol på ryggen och hon fullkomligen älsakde den nya vyn. Tänk själva, hon ligger ned i vagnen eller på golvet för det mesta om vi inte bär henne. Nu kom hon upp i min huvudhöjd och dessutom i skogen som hon aldrig innan sett innan. Med alla nya upplevelser så somnade hon ganska raskt efter att vi la ned henne i vagen efter en stund. Promenaden i skogen var super mysig.
Ikväll ska jag träffa "tanterna" över en tjejmiddag. Det ska bli super kul att snacka lite förlossning, skit och annat helt oviktigt. Kvällen till ära har jag köpt en ny klänning som jag känner mig lite yngre i...ja ja snygg känner jag mig i alla fall.

1 kommentar:

  1. Jättefina kort på familjen! mysigt! och du va jättefin i klänningen! kram

    SvaraRadera