lördag 7 april 2012

Rosenlundsbadet rockar fett!

Simning 34 min - 1200 meter
Idag tog jag och mannen oss till Rosenlundsbadet. Vi är och hälsar på mina föräldrar och passar på att träna tillsammans då föräldrarna mer än gärna agerar barnvakt.

Det blev 1200 meter i en 50 meters bana. Man kan ju lätt konstatera att man får inte vila lika mycket i 50 meters bana som i en 25 meter bana. Man vänder ju bara hälften av alla gånger. Detta resulterade i att jag nu kan konstatera att jag är en "fena" på 25 meter crawl - inte en meter till! Har inte flåset eller takten att köra crawl mer än 25 meter. Men det kommer väl det också! Det var super skönt att komma iväg, tack för hjälpen päronen!

2 kommentarer:

  1. Hahaha!! :-D Tur att d finns badvakter. Men bra är du iaf!!

    SvaraRadera
  2. Underbart att simma! jag går på vattengympa varje torsdag, så skönt i vattnet ju! kram

    SvaraRadera