fredag 13 april 2012

Idag är jag nästa beredd att betala 1000 kr för en påse smågodis!

Idag är jag nästa beredd att betala 1000 kr för vad som helst som innhåller lite härligt vitt socker. Hoppas hoppas att detta är botten av allt ihop, för jag kan nästa inte tänka klart! Alla peppningar jag får betyder jätte mycket, men i stundens hetta, när den lilla söta sockerdjävulen pickar på min uppmärksamhet krävs oerhörd styrka att stå emot. En oerhörd fördel är att vi inte har något godis ect. hemma. Jag är tack och lov för lat för att ta mig ut - då blir överträdelsen för uppenbar.

Återigen är det lite skrämmade hur min kropp skriker efter sötsaker - desto större anledning att streta emot. Dessutom skulle det svida i plåboken att behöva betala Linas cykling och Annas löpning...det är det inte värt! Tack för att ni tar mig genom denna utmaning :)

1 kommentar:

  1. Kämpa på! Själv har jag drömt om godis två nätter i rad! Snacka om abstinens...

    SvaraRadera