söndag 1 april 2012

Inlägg, tjoohooo!

Hur sexig låter den rubriken? Igår var jag och gjöt min egna inlägg till mina skor och jag gjorde det på INTERSPORT av alla ställen. Killen som hjälpte mig vara otroligt proffsig. Jag hade inte planerat att göra sulor, men så dök chansen upp. Och alla vet att när "chansen" dyker upp är man oduschad, har orakade ben och massa ludd mellan tårna. Men han rörde inte en min. Inte för att jag på något sätt vill visa upp något, men man kan ju iallafall försöka vara anständig. En stor eloge till killen på INTERSPORT!!!!

Nu har jag stora förhoppningar. Förhoppningar att min smärta i foten ska försvinna. Att jag ska kunna springa som vinden, lätt som en fågel utan att ens ta i...vänta lite nu så kommer det inte att bli...men man kan ju alltid drömma!

1 kommentar: