lördag 7 april 2012

Inget socker på 3 veckor


Jag har antagit en utmaning med min svägerska Anna. Den består av att vara utan socker under 3 veckor, ända fram till 28 april. Inget godis, fika, läsk, glass eller chips. Det enklaste blir att avstå chip, det svåraste är godis, fika, läsk och glass - allstå allt annat. Om jag bryter utmaningen blir "straffet"  att betala Annas startavgift till Lidingö-lopp och viceverse för Anna. Om jag fullföljer utmaningen hoppas jag på att känna mig lite lättare i sinnet och känna att jag har en lite fräschare insida.

2 kommentarer:

  1. Bra utmaning! Tre veckor, det kommer även att minska sötsuget i fortsättningen vilket innebär förenkling för er i framtiden :). Det gäller att få bort den där söt-vanan bara, men det fixar ni!

    SvaraRadera
  2. Wow, bra & svårt! Jag ska verkligen skärpa mig jag med :-) kram

    SvaraRadera