lördag 28 juli 2012

Snart är semestern slut

Ja, nu är snart semestern slut och det känns lite vemodigt. Mitt jobbet är ju sjukt kul men det är ju galet mysigt att vara hemma med familjen. Jag kommer bara jobba två veckor sedan kommer jag att skola in lill tjejen på dagis under två veckor, så dessa två veckor känns lite som ett gäst spel. Vad har jag och familjen gjort under semestern?

 Besökt vackra platser med god mat

Varit turist i sin egna stad och sett hysteriskt roliga skyltar. Kolla in denna butiks öppentider...

 Lagt om plattorna framför entren

 Renoverat matbord

 Campat i Vadstena med goda vänner

Varit i stuga

Något som varit skönt under semester är att jag kunnat träna obehindrat. Träningen har varit konsentrerad till cykling, crosstrainer och simning. Jag längar sjukt mycket efter att få jogga lite. Imorgon ska Lina och jag cykla till Sigtuna och tillbaka det ska bli utmanande och lite temp inför "Ride of hope".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar