onsdag 18 juli 2012

Cykling och cirkelträning

Cykling 60 min - 24 km
Cirkelträning (främst bål) - 50 min


Idag kom Lina hem till mig och hämtade mig och vi skulle ut och cykla lite. Vår första tur sedan Vansbro. Jag låg i soffan och kände mig miserabel och hade ingen som helst lust att cykla - eller träna i huvudtaget! Jag släpade mig upp för trappen för att i sista sekunden byta om till träningskläder. Så stod Lina i dörren helt plötsligt och vips så var olusten över och det kändes skit kul att vi skulle iväg. Gött med en träningskompis!



Efter en mil såg vi blixten och kände "det här är nog inte bra". Vi körde en kortare bana och körde hem till mig och fortsatte vår kompis träning hemma istället. Vi körde cirkelträning, lite styrka och lite på crosstrainer. Dö skönt och gött att bli lite svettig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar