söndag 15 juli 2012

Crosstrainer + styrka

Crosstrainer 45 min + styrka 20 min
Våra barn är otroligt mammiga just nu. Lill tjejen tror nog att jag ska försvinna hela tiden. Vi kanske gör fel men vi har bemött detta genom att jag läser och lägger dem på kvällen. Detta gör att kvälls träningen som kan genomföras på crosstrainer uteblir. Idag besämde vi oss dock för att D skulle ta läggningen och då fick jag möjlighet att köra lite kondition och styrka. Gusse vad skönt det var att bli lite härligt svettig...mums!

Musik måste vara det bästa motivations grejen för mig - jag gå igång på det till 200 %. Jag blir Madonna eller någon super dansare som bara svävar fram på min fantasi gata. Jag känner mig cool och snygg i mina allt för taijta träningskläder och farmför allt känns det som om jag kan hålla på hela kvällen. I love musik i öronen när jag tränar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar