måndag 11 juni 2012

Pigg i benen, pigg i benen

Jag är galet pigg i benen efter helgens bravader. Känner inte av något som helst ont eller ömmande. Har inte ens ont i rumpan, mer än för lite skavsår. Jag är nog gjord för cykling ;).

Idag har jag förutom att jobbat varit inne i stan och fått behandling av foten. Man undrar ju om det någonsin kommer att bli bra...men jag tror nog att det håller på att släppa. Efter cyklingen trodde jag att jag skulle känna mer i hälen, men den ökade blodcirkulationen hjälpte nog till med lite smärtlindring. Så jag kanske ska cykla några timmar varje helg så kanske det är borta.

På väg hem sprang jag in och gjorde lite Katta-shopping, vilket betyder kolla runt vad som finns, hinner inte prova, köper det som jag tror kan passa, tar med hem för att sedna lämna tillbaka det som inte passar eller inte vill ha. Med två skjolar, en klänning, två topar och en kofta. Behåller en skjol och koftan. Så handlar en modern kvinna...nä ärligt talat hinner jag inte handla så då får det bli så här istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar