söndag 24 juni 2012

Midsommar och en 18-åring

Då har ännu en härlig midsommar passerat. Speciellt med denna midsommar var att Micikis fyllde 18 år just på midsommarafton. Vi firade henne och midsommar uppe i Hälsingeskogarna med hela tjocka familjen på plats. Barnen (8 st) lekte från tidig morgon till sen kväll. Det åts välkomponerad mat
ute (utan regn) och det dansades kring midsommarstången. Det tittades och spelades även den del fotboll till barnens och de vuxnas förtjusning. Det ingick även inslag av bad. Jag tror även att den blivande 18 åringen hade en trevlig helg med familjen och släkten.

Stugan i Hälsingland

Jag arbeter en vecka till och sen är det dags för riktig semester, och jag behöver verkligen semester. Under helgen i Hälsingland känns det som om jag bara har sovit hela dagarna. Jag har inte riktigt vaknat. Mycket av min energi har gått åt till mitt arbete under en längre period nu. Jag somnar gärna tidigt på kvällarna, men nackdelen är att samtalen med mannen blir färre. Men ibland är det svårt att motstå att sova vidare bredvid en sån här gosig lite tjej. God natt - dags att sova!


1 kommentar:

  1. Åh vilken sötnos hon är! Tänk att M blivit 18?! Galet ju.. :-) Låter som ni haft en fin helg, stor kram

    SvaraRadera