onsdag 6 juni 2012

Hur laddar man bäst?

Den frågan skulle jag kunnat ställa om det nu inte var så att jag har en olustig känsla i kroppen att något är i obalans. Något är inte som det ska. Halsen ömmar, huvudet värker till och från, från näsan kommer slem jag inte visste att jag hade. Jag pimplar vatten och c-vitamin, jag använder avsvällande spray i näsan för att förhindra en full utblommad förkylning, jag har lagt mig tidigt om kvällarna och jag dricker Kanjang för att jag hoppas och tror att det ska hjälpa.

Det är ju inte särskilt kul att börja Tjejklassikern med att känna sig sänkt. Förhoppningsvis har allt släppt innan lördag, men har det inte det måste jag nog ställa in mig på att ta det ofantligt lungt. Lungt med många stopp och mycket dricka.

Ja kul är det inte i alla fall...

1 kommentar:

  1. Allt pepp till dig! Hoppas verkligen förkylningen lägger sig!

    SvaraRadera