torsdag 5 januari 2012

Vacker promenad - Bro hof

Stavgång 51 min - 5 km
Idag var jag ute med en ny träningskompis - Lina. Vi tog en tur ut på Bro hofs golfbana, oj vad vackert det var. Kan tänka mig att jogga ned dit fler gånger, kanske inte när det spelas där men under vintern. Det var en skön runda. Vi båda körde med stavar. Stavarna hjälper än verkligen att få upp värmen, i och med att man pendlar med armarna hela tid samt att man skjuter ifrån med dem också. De var helt klart värda sina 100 kronor!

3 kommentarer:

  1. Sådär fint väder hade vi ju inte ;-)

    SvaraRadera
  2. Nä men man kan ju alltid skarva lite när det gäller väder.:)

    SvaraRadera
  3. Hej
    Vilken fin bild, är det du som har plåtat? Jag är på jakt efter en bild från Bro Hof att använda som bakgrundsbild på en hemsida och denna skulle passa perfekt. Du kan väl kontakta mig på eddie@black.se

    SvaraRadera