lördag 21 januari 2012

Maktlös och ledsen

Ja, här blir det inte så mkt träning. Livet och döden har kommit emellan. En person som står mig mycket nära är mycket sjuk. Jag utger mig inte för att tro. Jag ber inte. Men just nu ber jag ofta. Jag ber om ett mirakel, om nåd. Jag ber att döden ska en omväg. En hemskt egoistisk tanke. Jag ber om mer tid för hon har inte lärt mig allt än. Vi har inte haft alla samtal än...hon och jag. Jag ber att Gud ska ge henne möjligheten att vara med oss och våra barn mycket mer. Jag känner mig maktlös och förtvivlad. Fullkomligt maktlös.

5 kommentarer:

  1. Tänker på er! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du gör det vännen..Hoppas o hoppas för er skull..Tänker på er, säg till om vi kan hjälpa på nått sätt..Kram kram

    SvaraRadera
  3. Livet är så orättvist ibland och i såna här situationer är det svårt att hitta en mening med det som händer.
    Tänker på dig och din familj!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tycker man har rätt till egoistiska tankar ibland. Hoppas på mirakel och tänker ofta på er. Kram Pysse

    SvaraRadera