måndag 9 januari 2012

7 st var vi!

Stavgång 57 min - 5,8 km
Idag var måndagsklubben igång igen. Vi var hela 7 stycken, super kul. Fyra av oss körde med stavar, så det lät rätt mycket när vi kom promenerandes. Jag tycker att vi höll ett bra tempo och när Miciks och jag "lämnat" av de andra små joggade vi en liten stund...det kändes härligt!

Jag har ju på helt eget bevåg döp motions måndagarna till "måndagsklubben". Det har ursprung i att så hetta laget som anmäldes till Vårruset 2011. Vi har alltså ingen koppling till kanal 5´s program som hette Måndagsklubben. Där satt en gäng personer och hinkade drinkar och öl på måndagskvällar tillsammans med olika gäster.
Detta var en av personerna och Lenny Norman var den andre...

Jag vet vad som är mest pinsamt att jag kommer ihåg programmet eller att jag tittade på efter sena arbetskvällar på Coop. Kanske båda två...

1 kommentar:

  1. Skönt att komma ut! Rätt skönt ute också när man fått lite värma i kroppen. Tack för idag, vi ses om en vecka eller så. Kram Pysse

    SvaraRadera