måndag 2 januari 2012

Måndagsklubben är igång!

Stavgång 56 min - 5,6 km
Idag är klubben officiellt öppnad 2012. Vi tog oss en promenad (jag med mina nya stavar). Det var skönt att äntligen komma igång. Måndagarn är det som får bli stommen i min vecko-träning. Om jag utöver detta pass får in ett lunchpass och ett helgpass så är jag uppe i tre pass i vecka...det ska väl inte vara så himla svårt. Det som gladde mig extra mycket idag är att jag verkar få med mig två av tjejerna på tjejklassikern. Jag håller på att bearbeta en till (Lina - känn dig utvald). Det är ju alltid roligare att gör detta tillsammans med andra. Vi kommer ha olika mål och olika förutsättningar med att göra en tjejklassiker. Mitt mål är inte så högt ställda, jag vill komma runt. Och det kommer jag göra! Nu blir det spännande se hur januari utvecklar sig!

4 kommentarer:

  1. Jag är på! Kan såklart inte stå över en utmaning!

    SvaraRadera
  2. Nu blev min dag ännu gladare. Vi ska träffas alla och ha lite uppläggsplanering. Vi planerar in en helgdag i februari!

    SvaraRadera
  3. Bra där! Men tjejklassikern är det inte simning, skidor o hela faderullan då eller? :-) Spännande! Jag har också som mål att träna 2-3 ggr /vecka, heja heja oss! kram

    SvaraRadera
  4. Jo det är simning 3 km, löpning 1 min, skidåkning 3 mil och cykling 100 km. Men det är bara på det :)

    SvaraRadera