söndag 15 januari 2012

Låång vecka

Crosstrainer 30 min - psykiskt jobbigt

Idag ville jag inte träna, ville inte! Veckan har varit lång. Låga dagar på jobbet, lång vecka på jobbet. Jag har arbetat hela veckan inklusive lördag och söndag. Privat här hemma har vi fått jobbiga besked som sen vände till något bättre besked, fast ändå inte toppenbesked. Det känns som om jag och Daniel knappt pratat med varandra pga av allt som hänt.

Jag hade hundra anledningar till att skita i träningen...men ack den som ger efter...jag ställde mig på crosstrainer. Det blev 30 min. det var lite som att springa i uppförsbacke, en backe som aldrig ville ta slut...

Jag hoppas på en bättre kommande vecka...

1 kommentar:

  1. Du kämpar på, härligt att läsa! Stor kram på er mitt i allt jobbigt..

    SvaraRadera