torsdag 3 februari 2011

En av anledningarna till ett rikare liv!

Ovan ser ni en av mina anledningar till att jag vill ha ett friskare och rikare liv. Ett liv som håller länge. Jag vill vara närvarande i hennes liv, inte någon bisittare. Jag vill springa med henne, hoppa med henne men även gosa med henne. Hon är en av anledningarna till att jag tar mig ut på sena kvällspromenader, ställer mig på crosstrainern och äter mina grönsaker. Det gäller att påminna sig själv om det i mellan åt! Hon är en av anledningarna, jag har ju minst 10 anledningar till!

Just nu har jag lämnat 119 kg träsket och tagit mig till 118 kg gyttjan. Jag skiter i decimaler, de kan ju variera om jag varit på toa innan eller inte. Så äntligen börjar det röra på sig. Storlek 54 byxorna är helt på hyllan och nu kör jag bara med storlek 52 - 10 storlekar kvar till 42...phu!

2 kommentarer:

  1. Hon är ju bara så söt lilla Linisen.
    Och du är så duktig, skönt att det börjar hända grejer igen med vikten.

    SvaraRadera
  2. Sötis bebisen!!
    Bra kämpat!! Helt rätt att skita i decimaler och det viktiga är ju att du märker skillnad på kläderna! det är bättre att gå på det, än att "stirra" på vågen.. kram!

    SvaraRadera