fredag 19 november 2010

Svett med kompisen F

Ja, igår tog jag mig en extra promis med kompisen F efter det att vi lämnat våra snart små gulliga 3-åringar på dagis. Total tid 40 min och ca 4 km och gud vad jag blev trött och genom körd. Jag kände mig helt ur kramad när vi var klara, men det tokskönt att få blivit svettig och fysiskt trött i kroppen. Tack för det...

Tog mig också, tidigare i veckan, till det stora Mega Mark för att inhandla en pulsklocka, tyvärr hade de inga klockor just nu!!!!! så jag kom hem med ett XBOX 360 med en KINECT-sensor - till familjens glada jubel. Stora tjejen och mannen har både spelat vollyboll och boxats sig varma, tyvärr har jag haft skrotan vid bröste nästan hela tiden vilket gör att jag inte testat än - men i helgen kör vi!!!!!!!!!!
(Personerna på bilden har inget med inlägget att göra)

Nu ska jag åka till min underbara svägerska K och spenderar hela dagen hos henne!

1 kommentar:

  1. Duktiga du!! och va roligt med spelet! Vill också prova Kinect! Kanske vi kan komma förbi er nått i helgen? eller har ni fullt upp? Kram på dig!!

    SvaraRadera