onsdag 10 november 2010

Snöig träning

Tog min lilla kille i pulkan och puttade vagnen till dagis. PUH...gissa om jag var svettig när jag kom fram till dagis. Efter lämningen tog jag en rask promenad (för mig var den rask, ni andra skulle nog skratta) ca 2,5 km. Nu sitter jag och efter svettas och det är tokskönt!

Snackade med min store bror R igår och han kör stenhårt för en svensk klassiker - känner att han inspirerar mig. Pratade lite pulsklocka, Lidingöloppet och hans stundande Vasalopp. Häftigt att höra någon som är så hängiven som han blivit. Kul kul det är bara att önska lycka till!

Nu ska jag hämta killen från dagis - men denna gång blir det bilen för vi måste åka och köpa en ny pulka!

Träning
35 min barnvagnspromenad, 2,5 km

1 kommentar:

  1. Oj, duktiga R! svensk klassiker..låter som en marddröm i mina öron..haha! Men häftigt! kram

    SvaraRadera