lördag 27 november 2010

Härligt att vara lediga tillsammans!

Vaknade idag utivlad efter att ha gått och lagt oss hela familjen (utan stora tjejen förståss) i vår säng kl 21.00. Det var ljuvligt att gå och lägga sig så tidigt av fri vilja. Åt frukost som sedan följdes av en promenad till HÅKANs MATBOD (lokala delikatess butik - rekomenderas). Blir alltid nästan lite manisk när jag kommer in i sådana affärer - allt se så himla gott ut, korvar, salami och choklad - allt i en härlig blandning. MUMS...

Lunchen intogs på Sibylla Grillen, hamburgare till oss stora och korv till lill killen. Fulla i magarna bar det iväg till pulkabacken - tokigt vad galna småfolket kan vara. Vi kom till snowracer heaven och fort gick det. Jag vågade dock aldrig åka med risk för att skämma ut mig - jag var rädd att jag inte skulle kunna komma upp på benen igen eller i värsta fall att pulkan skulle spricka, så jag avstod (men nästa år då jävlar).

Kvällen ska avnjutas hos vännen P under en tjejmiddag - ska bli mysigt, bara lilltjejen är med på noterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar