fredag 4 maj 2012

Vårruset 2012

Okej då var anmälan till Vårruset klart - check! Jag tycker det känns som om startskottet går i och med vårruset för årets lopp. Nedan listar jag de lopp som jag ska ta mig fram i:

- Vårruset 29 maj
- Tjejvättern 9 juni
- Vansbro Tjejsim 7 juli
- Lidingö Tjejlopp 30 sep

För att vara en ovanligt vanlig motionär är det här för mig många lagoma lopp att ställa upp i. Tjejklassikern avslutas med TjejVasan någongång i februari 2013. Så mellan september och februari gäller det att lära sig åka skidor - för det kan jag inte, har aldrig gjort. Men grund-inställningen är "det kan väl inte vara så svårt". Sen får man se om man fortsätter med halvklassikern. Jag har ju lagt ned en del pengar på all utrustning så det är väl inte mer än rätt att avsluta allt med den "riktiga" klassikern. Fast det får vi se, ska först starta denna tjejklassiker och gå i mål med ett leeende på läpparna!

2 kommentarer:

  1. Klart vi kör halvan nästa år;-)

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker jag, vad säger du? Fast Jag vet nog redan att du jublar!

    SvaraRadera