torsdag 3 maj 2012

Boende check - våtdräkt check

Idag är jag hemma och sjuk. Snorig och ont i huvudet. I höstas tog jag mig till jobbet trots att jag borde varit hemma. Det resulterade i att jag gick och drog på något under en längre tid. Det ska jag inte göra om nu. Barnen har varit lite krassliga efter varandra så det var väl dags för min tur då. Så mellan snytningar och sovstunderna har jag bokat boende i Linköping och köpt våtdräkt.

Boendet gäller är inför Tjejvättern. Det blir hotell mellan fredag till söndag med hotellfrukost och bastu på kvällen - hur skönt som helst. Jag bor inte på hotell så ofta så varje tillfälle känns så hilma lyxiga. 
 
Ser super nice ut efter 6 timmar på cykel

Våtdräkten är till Vansbro simmet. Tänkte först hyra men det skulle kosta typ 400 kr, så när jag hittade en dräkt för 600 kr gjorde jag ett klipp (tycker jag i alla fall). Nu får vi verkligen hoppas att den passar.

Kolla kolla! Hur snygg kommer jag inte vara i detta "andra skinn"

En bra dag trots allt. Nu ska jag äta och vila lite till!

1 kommentar: