lördag 26 maj 2012

Funktionell cykling och morsdag för tidigt!

Cykling 44 km - 2 h 16 min
Jag har ont om tid, så ont om tid att jag inte hunnit ta mig till någon cykelbutik för att "pimpa" min cykel. Så idag bestämde vi att vi slår två flugor i en smäll. Cykla och handla och var hamnar man då - jo Barkaby. Innan vi gav oss iväg hade dock mannen och barnen en morsdag present. Och vad gör en mor gladare än en innerslang och ett par super bra cykelvantar. Barnen älskar mig - det känner jag!


Det var ju bra att jag fick dessa ting innan annars hade det ju dubbelt av allt :) . Turen till Barkaby gick bra, lite seg bara. Jag misstänker att jag måste bli bättre på att grunda med bra mat. Pannkakor till middag, kvällen innan, är inget man står sig på när man sen ska cykla på förmiddagen. Väl på plats köpte vi lite annat som kan vara bra att ha, smidiga verktyg, väska och dryckes hållare till Mickis cykel.

En grej hände på vägen hem som gjorde mig AS FÖRBANNAD.  En annan cyklist cyklade om mig i en uppförsbacke samtidigt som han sjöng "la la lalllalalla" och tittade på mig. Jag fattade inte riktigt vad han gjorde förren han var förbi mig. Får man göra vad som helst? Jag blir så himla trött på människor som bara är så himla...så himla arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar